Firma specjalizuje się w dostarczaniu rolnikom indywidualnym i firmom artykułów do produkcji rolnej. W jej ofercie znajdują się m.in. nasiona, nawozy i środki ochrony roślin. Firma Agrochest, stworzyła AgrochestApp - nowoczesną aplikację mobilną i webową do zarządzania gospodarstwem rolnym, która została wyróżniona w siódmej edycji konkursu "Innowacyjny produkt rolniczy 2021".
Nasza rola:
Copywriting
Google Ads
SEO
Google Play / App Store
Landing page
projekt w skrócie
Stworzenie strategii komunikacji aplikacji mobilnej Klienta
Promocja aplikacji w sklepach z aplikacjami (Android i iOS)
Audyt UX/SEO strony
Prowadzenie kampanii Google Ads
Copywriting
Kanały komunikacji:
Google Ads
Google Play
App Store
01.
OPIS DZIAŁAŃ
Aplikacja oprócz korzyści w postaci ułatwienia zarządzania gospodarstwem rolnym i skupiania w jednym miejscu wszystkich informacji niezbędnych do jego efektywnego prowadzenia, miała stać się kanałem sprzedażowym i marketingowym firmy, przypominać o kończących się zasobach lub umożliwiać zamawianie określonych ilości produktów nawozowych - jako G-Creative braliśmy udział w proponowaniu i projektowaniu rozbudowy funkcjonalności aplikacji, a następnie swoimi działaniami aktywnie budowaliśmy jej bazę użytkowników.
80% procentowy przyrost aktywnych użytkowników
02.
ZADANIA
Zbudowanie nowej strategii komunikacji
Dobranie skutecznych kanałów dotarcia
Zwiększenie bazy aktywnych użytkowników aplikacji
Na konkurencyjnym rynku aplikacji, Agrochest nie mógł samodzielnie uzyskać zadowalającego wolumenu aktywnych użytkowników, korzystając z tradycyjnych i offlinowych kanałów dotarcia. Zostaliśmy poproszeni o przygotowanie nowej strategii i wdrożenie nowoczesnych i skalowalnych działań pobudzających korzystanie z aplikacji. Opracowaliśmy ją dla marki oraz aplikacji. Nowe podejście miało pozwolić dotrzeć do nowej grupy docelowej - młodych rolników, pracujących na rodzinnych gospodarstwach. W swoich działaniach postanowiliśmy wykorzystać kilka kanałów komunikacjij, a u bardziej aktywnych internautów, zbudować świadomość marki poprzez wytworzenie wielu punktów styku na raz.
03.
REZULTATY
Stworzenie nowego, atrakcyjnego landing page’a dla aplikacji
Opracowanie elastycznej reklamy docierającej do Klientów z grupy docelowej za pośrednictwem mediów digitalowych
Dzienny przyrost aktywnych użytkowników aplikacji rolniczej do 150 jednoczesnych sesji dziennie