Wzmocnienie wizerunku oraz kompleksowe zwiększenie widoczności w internecie
BS DUSZNIKI
case study
Bank Spółdzielczy Duszniki należy do Spółdzielczej Grupy Bankowej zrzeszającej 189 Banki Spółdzielcze i SGB-Bank
S.A. Jest to polski bank z tradycjami i doświadczeniem, którym dużą rolę przywiązuje do współpracy z placówkami
oświatowymi. Na bieżąco wprowadza zmiany w zakresie usprawnienia obsługi oraz wzbogaca ofertę o nowe rodzaje
świadczonych usług finansowych.
Nasza rola:
Social Media
Copywriting
SEO i Analityka
Google / Facebook Ads
Organic Search
projekt w skrócie
Przygotowywanie postów ofertowych, edukacyjnych i angażujących
Audyt SEO
Pozycjonowanie strony internetowej
Copywriting
Prowadzenie płatnych kampanii Google i Facebook Ads
Kanały komunikacji:
Facebook
LinkedIn
Google / Facebook Ads
Organic Search
01.
OPIS DZIAŁAŃ
Mając na celu zwiększenie widoczności oraz wzmocnienie wizerunku BS Duszniki przygotowujemy wartościowe dla
odbiorców treści na Facebooka oraz LinkedIn, biorąc pod uwagę specyfikę usług finansowych oraz skutecznie docierając
do grupy docelowej. Poprzez płatne działania Google i Facebook Ads zwiększamy zasięg oraz widoczność banku, a dzięki
potencjałowi działań organicznych SEO budujemy silną i trwałą pozycję w wyszukiwarce. To doskonały pakiet mocy,
gwarantujący sukces w internecie!
02.
REZULTATY
Dzięki spójnym i fachowym treściom oraz systematycznym działaniom w social mediach poszerzyliśmy zasięgi i
zaangażowanie użytkowników
Przejrzysta komunikacja i stały kontakt z klientem pozwolił na tworzenie treści zawierających kompleksowe
informacje o produktach finansowych zgodnych z regulacjami
Działania płatne zwiększyły naszą widoczność pozwalając dotrzeć do nowych użytkowników oraz wywołać pożądane
konwersje
Systematyczność i analityka SEO zbudowały trwałą i silną pozycje w wyszukiwarce zwiększając jej organiczne zasięgi