Wzmocnienie wizerunku oraz kompleksowe zwiększenie widoczności w internecie
BS DUSZNIKI

case study

Bank Spółdzielczy Duszniki należy do Spółdzielczej Grupy Bankowej zrzeszającej 189 Banki Spółdzielcze i SGB-Bank S.A. Jest to polski bank z tradycjami i doświadczeniem, którym dużą rolę przywiązuje do współpracy z placówkami oświatowymi. Na bieżąco wprowadza zmiany w zakresie usprawnienia obsługi oraz wzbogaca ofertę o nowe rodzaje świadczonych usług finansowych.

Nasza rola:
Social Media
Copywriting
SEO i Analityka
Google / Facebook Ads
Organic Search

projekt w skrócie

Przygotowywanie postów ofertowych, edukacyjnych i angażujących

Audyt SEO

Pozycjonowanie strony internetowej

Copywriting

Prowadzenie płatnych kampanii Google i Facebook Ads

Kanały komunikacji:
Facebook
LinkedIn
Google / Facebook Ads
Organic Search

01. OPIS DZIAŁAŃ

Mając na celu zwiększenie widoczności oraz wzmocnienie wizerunku BS Duszniki przygotowujemy wartościowe dla odbiorców treści na Facebooka oraz LinkedIn, biorąc pod uwagę specyfikę usług finansowych oraz skutecznie docierając do grupy docelowej. Poprzez płatne działania Google i Facebook Ads zwiększamy zasięg oraz widoczność banku, a dzięki potencjałowi działań organicznych SEO budujemy silną i trwałą pozycję w wyszukiwarce. To doskonały pakiet mocy, gwarantujący sukces w internecie!

02. REZULTATY

Dzięki spójnym i fachowym treściom oraz systematycznym działaniom w social mediach poszerzyliśmy zasięgi i zaangażowanie użytkowników

Przejrzysta komunikacja i stały kontakt z klientem pozwolił na tworzenie treści zawierających kompleksowe informacje o produktach finansowych zgodnych z regulacjami

Działania płatne zwiększyły naszą widoczność pozwalając dotrzeć do nowych użytkowników oraz wywołać pożądane konwersje

Systematyczność i analityka SEO zbudowały trwałą i silną pozycje w wyszukiwarce zwiększając jej organiczne zasięgi

k
Obserwujących na Facebooku
k+
Wyświetleń reklam (Google i Facebook)
~k
Zdarzeń miesięcznie dzięki działaniom SEO