Pobudzanie sprzedaży przez pobudzanie świadomości
GP Batteries

case study

GP Batteries to producent baterii, z którym współpracujemy od 2019 roku. Jest producentem szeroko dostępnych baterii, akumulatorów i ładowarek do elektroniki konsumpcyjnej.

Nasza rola:
Social Media
Kampanie z wydawcami zewnętrznymi
TV
Landing page
Copywriting
Prace graficzne
Google / Facebook / Instagram Ads

projekt w skrócie

Prowadzenie profili w social mediach (Facebook, Instagram)

Odświeżenie landing page dedykowanego bieżącym akcjom promocyjnym na terenie Polski: www.promocjagp.pl

Realizacja akcji specjalnych oraz konkursów

Kampanie świadomościowe z wykorzystaniem kanałów digital i tradycyjnych

Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
Google / Facebook / Instagram Ads
Olx, Allegro, Ceneo, Blix
Taboola
Geotargeting
TV

01. OPIS DZIAŁAŃ

Stworzyliśmy kilka ścieżek dotarcia do Klientów, z jednej strony pobudzając social media, z drugiej tworząc landing page z konkursami, nawiązującego stylistycznie do strony korporacyjnej GP Batteries. Przekazy poszczególnych kampanii wspieraliśmy promocją płatną w internecie oraz tradycyjną reklamą telewizyjną.

10 000 000 + impresji naszych reklam

02. ZADANIA

Wzrost świadomości marki

Pobudzenie sprzedaży

Podkreślenie ekologicznego podejścia marki GP Batteries

Głównym założeniem prowadzonej kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki GP w internecie oraz zbudowanie silnej pozycji marki w mediach społecznościowych. Ważnym aspektem komunikacyjnym było dla Klienta podkreślenie wartości ekologicznych i ich znaczenia w budowaniu portfolio produktowego. Przekaz ten miał być powiązany z hasłem: #EverydayEmpowerment i kreować wizerunek GP Polska nie tylko jako lidera segmentu baterii pierwotnych ale także jako współtowarzysza codzienności.

03. REZULTATY

mln
Impresji naszych reklam
k
Średnia liczba wyświetleń w digitalu
+
Lat owocnej współpracy na rynku polskim