GP Batteries to producent baterii, z którym współpracujemy od 2019 roku. Jest producentem szeroko dostępnych baterii, akumulatorów i ładowarek do elektroniki konsumpcyjnej.
Nasza rola:
Social Media
Kampanie z wydawcami zewnętrznymi
TV
Landing page
Copywriting
Prace graficzne
Google / Facebook / Instagram Ads
projekt w skrócie
Prowadzenie profili w social mediach (Facebook, Instagram)
Odświeżenie landing page dedykowanego bieżącym akcjom promocyjnym na terenie Polski: www.promocjagp.pl
Realizacja akcji specjalnych oraz konkursów
Kampanie świadomościowe z wykorzystaniem kanałów digital i tradycyjnych
Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
Google / Facebook / Instagram Ads
Olx, Allegro, Ceneo, Blix
Taboola
Geotargeting
TV
01.
OPIS DZIAŁAŃ
Stworzyliśmy kilka ścieżek dotarcia do Klientów, z jednej strony pobudzając social media, z drugiej tworząc landing page z konkursami, nawiązującego stylistycznie do strony korporacyjnej GP Batteries. Przekazy poszczególnych kampanii wspieraliśmy promocją płatną w internecie oraz tradycyjną reklamą telewizyjną.
10 000 000 + impresji naszych reklam
02.
ZADANIA
Wzrost świadomości marki
Pobudzenie sprzedaży
Podkreślenie ekologicznego podejścia marki GP Batteries
Głównym założeniem prowadzonej kampanii jest budowanie pozytywnego wizerunku marki GP w internecie oraz zbudowanie silnej pozycji marki w mediach społecznościowych. Ważnym aspektem komunikacyjnym było dla Klienta podkreślenie wartości ekologicznych i ich znaczenia w budowaniu portfolio produktowego. Przekaz ten miał być powiązany z hasłem: #EverydayEmpowerment i kreować wizerunek GP Polska nie tylko jako lidera segmentu baterii pierwotnych ale także jako współtowarzysza codzienności.
03.
REZULTATY
Wykreowanie producenta GP Polska jako lidera baterii pierwotnych do codziennego użytku #EverydayEmpowerment
Stały wzrost sprzedaży
Zbudowanie silnej pozycji w mediach społecznościowych
Podkreślanie podejścia EKO i wypromowanie dedykowanych produktów z tej kategorii