Wprowadzenie brandu na rynek
Pacific

case study

Pacific to platforma do płatności i zarządzania finansami, łącząca w sobie elementy bankowości internetowej oraz platformy e-commerce typu marketplace. Użytkownicy Pacific oprócz korzyści płynących z przechowywania i przesyłania pieniędzy w aplikacji, otrzymują również specjalne zniżki na wybrane produkty z afiliowanych sklepów internetowych oraz mają możliwość dokonywania płatności za pomocą QR kodów, a także (tam gdzie Pacific jest zintegrowany) korzystanie z predefiniowanego w aplikacji ustawienia koszyka, bez konieczności zakładania konta.

Nasza rola:
Strategia komunikacji
Wsparcie brandingowe
Social Media
Google / Facebook / Instagram Ads
Copywriting
Prace graficzne

projekt w skrócie

Stworzenie strategii komunikacji i marketingu oraz dobór kanałów

Opracowanie misji firmy i początkowych działań PR

Prowadzenie Facebooka i Instagrama

Tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej na podstawie przekazanych materiałów

Tworzenie świadomości brandu przez reklamy zasięgowe

Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
Google Play
App Store
Google / Facebook / Instagram Ads
Newsletter

01. OPIS DZIAŁAŃ

Pacific jest start-upem, przed debiutem rynkowym konieczne było jego wyróżnienie na rozwiniętym już rynku, zdobycie pierwszej grupy early adapterów oraz stworzenie USP nawiązującego do ochrony wód i klimatu. Dzięki temu Klienci mogli identyfikować się z misją firmy – działaniami proekologicznymi oraz propagowaniem zakupów w wersji on-line.

200 unikalnych grafik stworzonych na potrzeby brandu

02. ZADANIA

Stworzenie USP zgodnego z misja i wizją firmy

Wytworzenie świadomości marki wśród early adopterów

Pozyskanie followersów na kanałach social media

Misję i wizję stworzoną razem z Klientem postanowiliśmy połączyć z USP istniejącym już na rynku, ale kierowanym do innej grupy docelowej niż Pacific. Do kont wydawane były ekologiczne karty płatnicze pozyskane z plastiku wyłowionego z oceanu. Za sprawą ich używania, określony procent opłacanych kartą transakcji trafiał do fundacji zajmujących się oczyszczaniem wód. Tym sposobem staraliśmy się połączyć ideę nowoczesnego fintechu z misją społeczną, a konsumpcjonizm z działaniem proekologicznym. Dzięki temu klienci Pacific, oprócz ułatwień w płatnościach, które znajdowali także w konkurencyjnych aplikacjach, mogli bez wysiłku działać na rzecz klimatu.

03. REZULTATY

Early adopterów
+
Unikalnych grafik na potrzeby kanału
Spójna misja i wizja