Budowanie wizerunku Centrum Napraw Powypadkowych
Volkswagen - cnp

case study

Centrum Napraw Powypadkowych to nowa submarka Grupy Volkswagen, udostępniająca profesjonalne, kompleksowe usługi serwisowe w przypadku wypadku drogowego lub kolizji. Serwis korzysta z oryginalnych części grupy Volkswagen i jest dedykowany posiadaczom aut marek: Volkswagen, Audi, Skoda, Supra i Seat.

Nasza rola:
Landing page
Social Media
Copywriting
Prace graficzne

projekt w skrócie

Stworzenie nowej strategii komunikacji marki

Prowadzenie akcji świadomościowych w social mediach

Przeprowadzanie akcji promocyjnych i świątecznych w tym konkursów

Ocieplanie wizerunku marki

Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
Google / Facebook Ads

01. OPIS DZIAŁAŃ

Stworzyliśmy strategię, która pozwoliła nam dotrzeć do różnych grup odbiorców poprzez media społecznościowe, dzięki czemu konto CNP na Facebooku zyskało liczbę 15 286 odbiorców. Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną oraz strategię budowania marki, a wszystkie działania regularnie wspieraliśmy kampaniami, które pomogły nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.

15 286 nowych aktywnych użytkowników na Facebooku

02. ZADANIA

Stały wzrost zainteresowania programem CNP

Zbudowanie silnej pozycji w mediach społecznościowych

Ocieplenie wizerunku marki kojarzonej z wypadkami i kolizjami

Centrum Napraw Powypadkowych świadczyło usługi na najwyższym poziomie w oparciu o oryginalne części koncernu Volkswagen. Mimo to nie cieszyło się popularnością ani rozpoznawalnością. Klienci trafiali tam “przy okazji” lub “z przypadku”. Świadomi konsumenci kojarzyli markę z wypadkami i kolizjami, a nie jak planowano z dobrą obsługą serwisową i holistycznym podejściem do motoryzacji.

03. REZULTATY

k
Średni zasięg posta na Facebooku
Nowych aktywnych użytkowników pozyskanych w trakcie akcji
%
Wzrost świadomości marki