Centrum Napraw Powypadkowych to nowa submarka Grupy Volkswagen, udostępniająca profesjonalne, kompleksowe usługi serwisowe w przypadku wypadku drogowego lub kolizji. Serwis korzysta z oryginalnych części grupy Volkswagen i jest dedykowany posiadaczom aut marek: Volkswagen, Audi, Skoda, Supra i Seat.
Nasza rola:
Landing page
Social Media
Copywriting
Prace graficzne
projekt w skrócie
Stworzenie nowej strategii komunikacji marki
Prowadzenie akcji świadomościowych w social mediach
Przeprowadzanie akcji promocyjnych i świątecznych w tym konkursów
Ocieplanie wizerunku marki
Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
Google / Facebook Ads
01.
OPIS DZIAŁAŃ
Stworzyliśmy strategię, która pozwoliła nam dotrzeć do różnych grup odbiorców poprzez media społecznościowe, dzięki czemu konto CNP na Facebooku zyskało liczbę 15 286 odbiorców. Stworzyliśmy nową identyfikację wizualną oraz strategię budowania marki, a wszystkie działania regularnie wspieraliśmy kampaniami, które pomogły nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.
15 286 nowych aktywnych użytkowników na Facebooku
02.
ZADANIA
Stały wzrost zainteresowania programem CNP
Zbudowanie silnej pozycji w mediach społecznościowych
Ocieplenie wizerunku marki kojarzonej z wypadkami i kolizjami
Centrum Napraw Powypadkowych świadczyło usługi na najwyższym poziomie w oparciu o oryginalne części koncernu Volkswagen. Mimo to nie cieszyło się popularnością ani rozpoznawalnością. Klienci trafiali tam “przy okazji” lub “z przypadku”. Świadomi konsumenci kojarzyli markę z wypadkami i kolizjami, a nie jak planowano z dobrą obsługą serwisową i holistycznym podejściem do motoryzacji.
03.
REZULTATY
Przekroczenie średniej 50 000 odbiorców per post sponsorowany
Wzrost świadomości marki o 18%
Stworzenie akcji świątecznej promującej bezpieczną jazdę w której udział wzięło ponad 1200 osób
k
Średni zasięg posta na Facebooku
Nowych aktywnych użytkowników pozyskanych w trakcie akcji