Wzmocnienie wizerunku SUBMARKI LINOMAG
ZIOŁOŁEK

case study

Polska firma farmaceutyczna Ziołolek sp. z o.o. istnieje na rynku od ponad 75 lat. Znaczną część jej portfolio stanowią emolienty dla dzieci LINOMAG® oraz dermokosmetyki. Za wyjątkową jakość serii produktów dziecięcych Linomag, Firma Ziołolek otrzymała certyfikat Jakości „Najlepsze w Polsce".

Nasza rola:
Social Media
Strategia
Copywriting
Prace graficzne
SEO
Facebook / Instagram Ads
Wsparcie Programistyczne

projekt w skrócie

Prowadzenie profili w social mediach

Wsparcie graficzne

Artykuły eksperckie

Kampanie płatne

Współpraca z influencerami

Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram

01. OPIS DZIAŁAŃ

Zgodnie ze stworzoną przez nas strategią komunikacji oraz harmonogramem realizujemy działania content marketingowe i obsługujemy social media. Dbamy o angażujące treści oraz ich promocję. Nasze działania wspieramy płatnymi kampaniami. Zasięgi zwiększamy również przez kontakty i koordynowaną przez nas współpracę z influencerami.

7 lat digitalowej współpracy i tworzenia treści dla Linomag

02. ZADANIA

Wzmocnienie wizerunku w sieci

Stworzenie lojalnej społeczności wokół marki

Eksperckie blogi i współpraca z influencerami

Firma Ziołolek borykała się z problemem rosnącej konkurencji. Trend ten widoczny był zwłaszcza w segmencie dermokosmetyków oraz emolientów. Wzrastała też aktywność konkurentów w obszarze digital. Wszystko to sprawiło, że nasz Klient zmuszony był wzmocnić swój wizerunek w sieci oraz stworzyć lojalną społeczność skupioną wokół marki, która stanie się jej adwokatem w kontaktach cyfrowych. W tym celu zbudowaliśmy nową strategię komunikacji oraz przejęliśmy działania contentowe na Facebooku i Instagramie, biorąc również odpowiedzialność za kampanie płatne w tych mediach.

Dbamy także o atrakcyjność i eksperckość artykułów blogowych publikowanych na stronie internetowej, by wzmocnić zaufanie do marki i podkreślić wysoką jakość produktów znajdujących się w ofercie Ziołolek, zwłaszcza z linii skierowanych do mam i dzieci.

03. REZULTATY

+%
Zwiększone grono odbiorców
Obserwujących profil na Facebooku
Aktywnych followersów na Instagramie