Polska firma farmaceutyczna Ziołolek sp. z o.o. istnieje na rynku od ponad 75 lat. Znaczną część jej portfolio stanowią emolienty dla dzieci LINOMAG® oraz dermokosmetyki. Za wyjątkową jakość serii produktów dziecięcych Linomag, Firma Ziołolek otrzymała certyfikat Jakości „Najlepsze w Polsce".
Nasza rola:
Social Media
Strategia
Copywriting
Prace graficzne
SEO
Facebook / Instagram Ads
Wsparcie Programistyczne
projekt w skrócie
Prowadzenie profili w social mediach
Wsparcie graficzne
Artykuły eksperckie
Kampanie płatne
Współpraca z influencerami
Kanały komunikacji:
Facebook
Instagram
01.
OPIS DZIAŁAŃ
Zgodnie ze stworzoną przez nas strategią komunikacji oraz harmonogramem realizujemy działania content marketingowe i obsługujemy social media. Dbamy o angażujące treści oraz ich promocję. Nasze działania wspieramy płatnymi kampaniami. Zasięgi zwiększamy również przez kontakty i koordynowaną przez nas współpracę z influencerami.
7 lat digitalowej współpracy i tworzenia treści dla Linomag
02.
ZADANIA
Wzmocnienie wizerunku w sieci
Stworzenie lojalnej społeczności wokół marki
Eksperckie blogi i współpraca z influencerami
Firma Ziołolek borykała się z problemem rosnącej konkurencji. Trend ten widoczny był zwłaszcza w segmencie dermokosmetyków oraz emolientów. Wzrastała też aktywność konkurentów w obszarze digital. Wszystko to sprawiło, że nasz Klient zmuszony był wzmocnić swój wizerunek w sieci oraz stworzyć lojalną społeczność skupioną wokół marki, która stanie się jej adwokatem w kontaktach cyfrowych. W tym celu zbudowaliśmy nową strategię komunikacji oraz przejęliśmy działania contentowe na Facebooku i Instagramie, biorąc również odpowiedzialność za kampanie płatne w tych mediach.
Dbamy także o atrakcyjność i eksperckość artykułów blogowych publikowanych na stronie internetowej, by wzmocnić zaufanie do marki i podkreślić wysoką jakość produktów znajdujących się w ofercie Ziołolek, zwłaszcza z linii skierowanych do mam i dzieci.
03.
REZULTATY
Stworzyliśmy strategię składającą się z aż kilku ścieżek, która pozwoliłaby nam dotrzeć do różnych grup odbiorców poprzez media społecznościowe.
Rozwinęliśmy konto na Facebooku, które urosło do imponującego grona 37 114 obserwujących.
Wdrożyliśmy działania na Instagramie, by zbudować jeszcze lepszą relację z użytkownikami. Obecnie obserwuje nas 3006 aktywnych followersów
Napisaliśmy eksperckie treści na bloga submarki “Klub Zdrowej Skóry”
Nawiązaliśmy kontakty z influencerami z kategorii mikro oraz makro, w celu zadbania o dobry wizerunek marki oraz widoczność w mediach społecznościowych
Wszystkie działania regularnie wspieraliśmy kampaniami, które pomogły nam dotrzeć do grona odbiorców większego nawet o 40% względem samych działań organicznych